מועמד 'נעם': "הגיע הזמן לשבור את המחיצות בין המגזרים"

    איתי גדסי No Comments on מועמד 'נעם': "הגיע הזמן לשבור את המחיצות בין המגזרים"

    מועמד מפלגת הציונות הדתית עו"ד אלדד רבינוביץ' בריאיון לקול חי: "יש מתקפה מאוד משמעותית על הזהות של המדינה, על הגיור, השבת והכותל. אנחנו מובילים את המאבק הזה. כולם יודעים שתלמידי הרב טאו ניצבים בחזית המאבק הזה. צריך להקים חזית אחידה וזה מה שאנחנו מנסים לעשות"

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Hadas Parush/Flash90

    מועמד מפלגת הציונות הדתית (מקום 11) מטעם רשימת נעם, עו"ד אלדד רבינוביץ' אומר כי ההבדל בין הציבורים הדתיים השונים, אינו גדול: "אני חושב שהגיע הזמן לשבור את המחיצות. יש ציבור מאוד גדול, דתי וירא שמים וההבדלים בתוכו הם לא כל כך גדולים. ההבדלים קטנים מאוד. ההבדל בין ימינה לציונות הדתית לעומת זאת, הוא כן גדול. היום אנחנו רואים שיש כמה ציבורים שנלחמים כתף אל כתף בכל מיני סוגיות של הזהות היהודית".

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, אומר רבינוביץ', כי "יש מתקפה מאוד משמעותית על הזהות של המדינה, על הגיור, השבת והכותל. אנחנו מובילים את המאבק הזה. כולם יודעים שתלמידי הרב טאו ניצבים בחזית המאבק הזה. צריך להקים חזית אחידה וזה מה שאנחנו מנסים לעשות".

    בנוגע לקמפיין, אמר מועמד 'נעם': "אנחנו מנהלים קמפיין משל עצמנו, כך גם בן גביר וכך סמוטריץ'. יש כאן שלוש מפלגות שעובדים ביחד יפה מאוד וכל אחד מדבר אל הקהל שלו".

    "רצנו כבר כמה פעמים, כעת זו פעם ראשונה שרצים עד הסוף. אני חושב שאנחנו מדברים על סדר גודל של מנדט וחצי שזה הבייס שלנו. אנשים שמאוד מזדהים עם המסרים שלנו. אבל אנחנו יודעים לדבר להרבה מאוד קהלים. אנחנו לא כל כך מגזריים", אומר רבינוביץ'.

    לדבריו "לא בהכרח שנתפצל מיד אחרי הבחירות. אנחנו עובדים יפה מאוד ביחד וככל שזה ימשך כך זה עשוי להיות ככה גם בכנסת. אני לא מתחייב על העתיד. אין מתחים בתוך הרשימה המאוחדת".



    0 תגובות